
L’Ajuntament de Sant Antoni de Benagéber acull aquestos dies diverses activitats dirigides als més menuts de la localitat.
En aquest sentit, el proper dijous 22 de desembre, es celebrarà un taller infantil nadalenc. L’activitat, organitzada per l’Associació de Veïns Pla del Pou, tindrà lloc a les 17:00 hores en a Casa de la Joventut. Aquest taller es apte per a xiquets d’a partir de 5 anys.
Al voltant de les 20:00 hores es portarà a terme el tradicional Concert de Nadal de la Societat Musical. El CEIP 8 d’abril s’omplirà de música.
D’altra banda, el divndres hi haurà una jornada esportiva nadalenca, a partir de les 10:00 hores, on el multiesport es donarà cita (bàsquet, karate, fútbol sala,etc).
Els joves d’a partir 16 anys podran gaudir i aprendre a les 17:30 hores d’un taller d’aperitius per a dies de festa, també en la casa de Joventut.
Així mateix, el local municipal del parc de San Silvestre acollirà un contacontes infantil el proper dilluns, 26 de desembre, a les 12:30 hores.
El gimnast del CEIP 8 d’abril serà l’escenari de la representació teatral infantil “Al abordaje”, dimarts 27 a les 18:00 hores.
A més a més, dimecres hi haurà una cursa de San Silvestre Infantil, al voltant de les 19:00 hores, al Camp de Futbol Municipal. Els xiquets donaran un joguet solidari a canvi de participar.
Seguidament, a les 20:00 hores, serà el torn per als adults, els quals participaran en la seua cursa. Les inscripcions es realitzaran en el Camp de Futbol el mateix dia de la cursa.