
Després de l’èxit de la primera festa del comerç a Riba-roja del Túria, aquest cap de setmana torna la Black Weekend en la seua segona edició.
Enguany busca superar les expectatives amb més comerços participants, més sorpreses i més bars i restaurants adherits a la ruta de la tapa “Riba-roja és la Canya “.
L’Avinguda de la Pau es prepara per convertir-se en una atractiva zona comercial i que milers de persones puguen aprofitar els irresistibles descomptes i avançar les seves compres nadalenques. Més de 35 comerços participen aquest any a la festa del comerç, els podràs trobar tant en les casetes com en els seus establiments al llarg de tota l’Avinguda.
La regidoria de comerç aposta fortament per potenciar el comerç local, i prova d’això segons apunta el regidor de comerç Rafa Folgado “La Black Weekend és una inversió realitzada per l’Ajuntament i que fomenta incentivar que els nostres veïns avançen les seues compres nadalenques afavorint al comerç local “.
La segona edició de la Black Weekend pretén seguir amb l’èxit de l’edició anterior. I ha apostat per animacions per als més menuts amb el musical de Princeses i l’actuació del Il•lusionista James Garibo per als més grans. A la nit ens acompanya la música en directe de la mà de Ramonets, Atonics i Mak i los Desertores que celebrarán els seus 35 anys en el món de la música.
Aquest any a la ruta de la tapa participaran 18 bars, restaurants, i cafeteries del municipi. Els veïns tindran a la seua disposició un tren turístic per recórrer els locals adherits i podran degustar per 2,5 euros tapa més beguda (canya, vi o refresc), entrant en el sorteig de 10 vals de 50 euros per bescanviar en els bars participants.
I per finalitzar aquest any es seguirà comptant amb la participació dels forns tradicionals del municipi.