La vicepresidenta de la Diputació de València, María José Amigó, ha visitat aquest matí Bétera per conèixer de primera mà els projectes urbanístics que contempla desenvolupar l’equip de govern amb l’ajuda de la corporació provincial. A Mas Camarena, l’alcaldessa de la localitat, Cristina Alemany, i la resta de regidors del govern municipal li han explicat a Amigó els problemes d’inundacions que pateix el vial principal d’aquesta urbanització.
Amigó, en nom de la Diputació, s’ha compromès a finançar un pou per drenar tota l’aigua que s’acumula quan plou al carrer principal de Mas Camarena i que afecta amb inundacions els comerços del centre comercial. La infraestructura té un cost de 100.000 euros i estarà finançada al 100% per la Diputació. El sistema de drenatge podria entrar en funcionament durant la tardor de 2017, un cop l’ajuntament va presentar el projecte i es va iniciar la tramitació.
Maria Josep Amigó ha declarat que “A Bétera hem vist que el consistori ha tingut claríssim que calia invertir en aquelles coses de primera necessitat i no fer grans edificis o obres faraòniques. Així ho hem constatat en els camins rurals, jardins o parcs amb els plans Financerament Sostenibles o Plans Provincials d’Obres i Serveis “, ha afegit la vicepresidenta. En aquest sentit hi ha un pressupost de 101.000 euros per a la pavimentació de camins veïnals (camins de Benaguasil -Polígon 34-, les Aleretes, continuació de la Creu de Fusta i Camí Senda de la Pobla).
Fernando Cantarino, regidor d’urbanitzacions, ha aplaudit el tipus de polítiques que fa la nova Diputació en un municipi, que concentra un terç de la població en les urbanitzacions. Cantarino s’ha sumat a la idea que “primer s’ha de fer les obres que milloren la qualitat de vida de les persones”, com és el cas del pou de drenatge de pluges.
La vicepresidenta de la Diputación de Valencia, Maria Josep Amigó, ha visitado Bétera para conocer de primera mano los proyectos urbanísticos que contempla desarrollar el equipo de gobierno con la ayuda de la corporación provincial. En Mas Camarena, la alcaldesa de Bétera, Cristina Alemany, y el resto de concejales del gobierno municipal le han explicado a Amigó los problemas de inundaciones que sufre el vial principal de esta barriada de Bétera.
Amigó, en nombre de la Diputación, se ha comprometido a financiar un pozo para drenar toda el agua que se acumula cuando llueve en la calle principal de Mas Camarena y que afecta con inundaciones los comercios del centro comercial. La infraestructura tiene un coste de 100.000 euros y estará financiada al 100% por la Diputación. El sistema de drenaje podría entrar en funcionamiento durante el otoño de 2017, una vez el ayuntamiento presento el proyecto y se inicio la tramitación.
Maria Josep Amigó ha explicado en Mas Camarena que “le gusta mucho acercarse a los municipios para ver in situ las necesidades que tienen nuestros pueblos y saber también en que se están invirtiendo el dinero de la Diputación”. “En Bétera hemos visto que el consistorio ha tenido clarísimo que había que invertir en aquellas cosas de primera necesidad y no hacer grandes edificios u obras faraónicas. Así lo hemos constatado en los caminos rurales, jardines o parques con los Planes Financieramente Sostenibles o Planes Provinciales de Obras y Servicios”, ha añadido la vicepresidenta. En este sentido hay un presupuesto de 101.000 euros para la pavimentación de caminos vecinales (caminos de Benaguasil –polígono 34-, las Aleretes, continuación de la Cruz de Madera y Camino Senda de la Puebla).
La alcaldesa de Bétera, Cristina Alemany, ha incidido en la importancia de la obra en Mas Camarena porque “cuando llueve se inunda y con el pozo de drenaje se solucionarán muchos de los problemas de inundaciones” y ha dado las gracias a la diputación por el apoyo manifestado.
Por su parte, la presidenta de la Asociación Mas Camarena María Ángeles Sola, ha felicitado “a la alcaldesa y todo su gobierno, por haber pensado en Mas Camarena puesto que tenemos un problema de inundaciones muy grave, que sufren mucho los comercios. Cómo ha dicho la vicepresidenta de la Diputación, venir aquí es la mejor manera de conocer el problema y de verdad quiero agradecerlos que se hayan tenido en cuenta todas estas cosas cuando traemos tanto de tiempos detrás de ellas”.
Fernando Cantarino, concejal de urbanizaciones, ha aplaudido el tipo de políticas que hace la nueva Diputación en un municipio, el de Bétera, que concentra un tercio de la población en las urbanizaciones. Cantarino se ha sumado a la idea de que “primero se tiene que hacer las obras que mejoran la calidad de vida de las personas”, como es el caso del pozo de drenaje de lluvias.
Una cosa no es pot negar d’aquesta alcaldesa, és molt lista. En les obres de Mas Camarena a ignorat al partit d’eixa urbanització (Mas Camarena-Cube) que portava al seu programa el tema de les inundacions i s’abraça a la presidenta de l’associació per fer-se la foto perquè sap que no representa a la majoria dels votants de Mas Camarena, i no és enemig polític. Intelligent la jugada. I altres per eixir a la foto es venen a qualsevol.
També diiu la noticia; ” No hem pogut vore a cap dels regidors que formen part de l’oposición com Mas Camarena-CUBE, el PP o Ciudadanos”. Jo em pregunte si s’havia convidat a eixes forçes polítiques a la visita, deurieu informar-vos. La jugada perfecta de l’equip de govern, curios que no aparega l’oposició.