
La Casa de la Cultura de Vilamarxant ofereix tres espectacles este cap de setmana.
Aquest divendres 16, a les 18 hores, la Companyia Disparatario presentarà “El lladre de paraules”, una obra que inclou situacions absurdes, música en directe, endevinalles, contes, participació del públic i fins a bambolles de sabó.
La sinopsi de l‘obra és la següent: “Agustina té una flor que alimenta amb històries. Però un dia arriba el lladre de paraules i el llibre desapareix. El seu amic Watusi, el músic, amb el seu ukulele i les seues belles cançons, l’ajudarà a recuperar-lo. Què faran per a trobar el lladre? Podran recuperar el llibre?”
Finalment, diumenge 18, la Casa de la Cultura es vestirà d’humor i màgia per a rebre, a les 19 hores, l’espectacle d’humor i màgia de Darío Piera. Un espectacle pensat amb un sol objectiu: divertir. Però amb truc… de màgia. Que la gent riga amb l’humor, veja jocs d’il·lusionisme, participe i al·lucine. Darío Piera, showman de TV, amb un estil dinàmic i agut, entre constants bromes i improvisacions serà el conductor d’un espectacle màgic, carregat d’humor i ideal per a qualsevol ocasió i tipus de públic.
Totes tres activitats són d’accés lliure i gratuït (fins completar aforament) i estan organitzades o patrocinades per la Regidoria de Cultura i la Diputació de Valencià.